Verhuishulp en organizer
Verhuizen brengt voor heel wat mensen een hoop stress met zich mee. Naast het regelen van allerlei zaken voor het nieuwe en oude huis, moet je ook nog eens je dagelijkse leven draaiende houden én je inboedel inpakken. een hele klus!
Laat mij je hierbij helpen. Met +10 verhuiservaringen weet ik als geen ander hoe ik snel en efficiënt moet inpakken, om vervolgens alles op de juiste plek te zetten in de nieuwe woning.
Niets is namelijk zo vervelend als nog weken/maanden tussen gesloten dozen leven. Veel mensen haasten zich dan ook om alles uit te laden en het snel ergens in hun kasten te proppen, zonder na te denken over een functionele inrichting. Ze beloven zichzelf om het later allemaal op orde te brengen, maar jaren later staat alles nog steeds op dezelfde plek. Of erger nog: het is een grote chaos omdat er vanaf het begin geen systeem in zat.
Kies daarom voor meer rust tijdens je verhuizing en begin meteen goed en georganiseerd in je nieuwe woning.




Werkwijze
- Voorafgaand aan de verhuis kom ik langs om de huisraad te bekijken en de omvang van de verhuis in te schatten.
- Op Orde komt jouw huisraad netjes & efficënt inpakken (Ik kan ook verhuisdozen voorzien indien je dat wenst).
- Jij (of een verhuisfirma) verhuist de spullen naar de nieuwe woning.
-
Op Orde pakt de dozen uit en organiseert uw spullen meteen in uw nieuwe woning.